Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

Πάρε με σπίτι μαμά - Νέο Τραγούδι [video]




Δεν έχεις να μου δώσεις φαγητό
Γι αυτό είμαι εδώ
μου λες, για να μην πεθάνω
Έμεινες λες χωρίς δουλειά
και λες μαμά:
"παιδί μου τι να κάνω;
....κι άλλα παιδιά στο ίδρυμα
να παίζεις με τον Κωστάκη, με την Αννούλα, να παίζεις με τα δίδυμα...."

Πάρε με σπίτι μαμά
κι ορκίζομαι δεν θα πεινάω
εδώ, μόνος κοιμάμαι, εδώ μόνος ξυπνάω
Πάρε με σπίτι μαμά
κι ορκίζομαι δεν θα πεινάω
μόνο νεράκι να μου δίνεις, αν διψάω...

Δεν έχω όρεξη να φάω
κλαιν τα παιδιά
εδώ, και δε γελάνε
Όλα προσμένουμε μαζί
πότε θα 'ρθεί
Σάββατο, σπίτι μας να πάμε
Είναι σκληρό το Ίδρυμα....
κλαίει ο Κωστάκης ΜΑΜΑ!, κλαίει η Αννούλα, κλαιν και τα δίδυμα....

Πάρε με σπίτι μαμά
στ' ορκίζομαι δεν θα πεινάω
εδώ, μόνος κοιμάμαι, εδώ μόνος ξυπνάω
Πάρε με σπίτι μαμά
στ' ορκίζομαι δεν θα πεινάω
μόνο νεράκι να μου δίνεις, που και που άμα διψάω...
Πάρε με σπίτι μαμά
στ' ορκίζομαι δεν θα πεινάω


Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...